poniedziałek, 21 maja 2012

Szykują się zmiany

witam serdecznie. 
Wiele przemyślałem, mimo że skuteczność nie jest zła mogło by być lepiej. 

Zmiana Jednostek wprowadzona jest już, lecz będę się starał do końca miesiąca podawać typy grane płaską stawką jak do tej pory. 

Co nam się prawdopodobnie po zakończeniu Maja? 
Po pierwsze wyżej wymienione stawki. 
5/10 to połowa stawki płaskiej
10/10 to płaska stawka
15/10 półtorej stawki płaskiej czyli nieco więcej. 
Zwykle będą to typy grane płaskimi stawkami, lecz często mi się zdarza mieć ciekawy typ po niezłym kursie który się zastanawiam czy wysłać, i ostatecznie go nie wysyłam ze względu na większe ryzyko. W kerierze blogowej miałem 3 takie typy Makarovą kiedyś po kursie 2+, Vasluj również po 2+, oraz wczoraj Kolejorz po 3+, i w przypadku takich typów teraz wykorzystam 5/10 ponieważ w przypadku wtopy tracimy tylko połowę stawki, a wygrana po lepszym kursie na pewno się przyda. 

teraz trochę o 15/10, będą na pewno rzadko, będą to tak zwane perełki. W karierze blogowej miałem jako taką perełkę Denizlispor po kursie 2,4 które można było uznać jako pewniak i wszedł gładko 3-1, ale to ze względu na informacje dodatkowe, które były wystarczająco przekonujące. Oczywiście zawsze przy takiej stawce może stać się wpadka, lecz na pewno szanse o wiele większe i szkoda by było takie typy grać po takiej samej stawce jak pozostałe. 

Co ponadto? 
Prawdopodobnie wprowadzę abonament na dni/miesiące, natomiast zamknę typy na ilość. 
Liczy się skuteczność, a nie ilość, więc będę raczej wolał się skupić na mniejszej ilości typów.
pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz