poniedziałek, 28 maja 2012

Ostatnie typy

witam. 
Informacja odnośnie ostatnich typów. 
Było ich 4, i po bardzo nieszczęsnym 3 typie wyszliśmy po dzisiejszym dniu na minimalny plusik. 
Co prawda wczoraj chciałem podać jeszcze Pogoń Szczecin, i dzisiejszy typ zagrać większą stawką, lecz wszystko trzeba robić zimną głową i nie wariować. Wyszedł minimalny minus, więc chciałem zniwelować straty, które nam dały plus 0,9j czyli prawie jedną jednostkę. 

Czwartek 24.05.2012
JJK + Goteborg
ako 2,46
bukmacher : expekt
Stawka 3j
Rezultat 1-1 1-1 (-3j)

Molde - Tromso
typ 1 
kurs 1,75
bukmacher : expekt
Stawka 8j
Rezultat 3-2 (+6j)

Selfoss - Grindavik
typ 1
kurs 1,95
bukmacher : expekt
Stawka 6j
Rezultat 3-3 (-6j) 
"Ten wynik to jakaś parodia.. 3-1 było w 83 minucie, i stracili 2 bramki, 
takiego pecha dawno nie miałem"

Poniedziałek 28.05.2012 
Tromso - Brann
typ 1
kurs 1,65
bukmacher : expekt
Stawka 6j
Rezultat 2-0 (+3,9j)

Jak widać dzisiejszy typ wszedł gładko, lecz jak pisałem, lepiej spokojnie odrobić starty niż cierpieć. U mnie nie ma grania aby się odkuć, podaję tylko przeanalizowane typy (w przypadku Selfoss to akurat straszny pech nic więcej, bo jak można cały mecz przeważać statystykami, i bramkami, i stracić w końcówce 2 bramki?) 

Przemyślałem także sprawę abonamentu, i stwierdziłem że nie będzie opcji tygodniowej, tylko pojedyńczy typ którego cena zmaleje o 5 zł, czyli po 10zł. Oraz miesięczny który wstępnie miał wynosić 150 zł, lecz zdecydowałem że będzie wynosić 120 zł. 

Mam nadzieję że abonenci są zadowoleni z typów, ponieważ kto grał ze mną od początku na pewno jest na grubym plusie, i nie tylko od początku był zysk, ponieważ przez ostatni tydzień zanotowaliśmy ponad 10j.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz