środa, 23 maja 2012

Środowy dubel + Informacja

Dzisiaj graliśmy dubelka. 
I przekonał mnie w tym, iż o wiele lepiej grać zmieniając stawki czyli 5/10, 10/10, 15/10
Od następnego miesiąca jeśli już całkiem wprowadzę abonament na ilość dni, a nie na ilość typów możliwe że czasem pojawią się inne stawki typu 3/10 itp. Lecz najczęściej będę używał tych trzech (15/10 rzadko, ponieważ to już tak zwane perełki). Mniejsze stawki czasem będą się pojawiać w przypadku większych kursów. Np. dzisiaj myślałem o Young Boys, oraz Viborg kursy obydwa 5+ i jak się okazało ten pierwszy dał radę w przypadku gry choćby po 2/10 ryzyko minimalne, a wygrana na pewno cieszyła by, dlatego sądzę że zmiany jakie całkowicie wprowadzam od nowego miesiąca wyjdą każdemu na dobre (również jeśli chodzi o cenę wydaje mi się będzie bardziej wygodna) 

Dzisiejszy dubel co prawda wysłany trochę później, lecz było dzisiaj dużo typów do gry i nie mogłem się na nic zdecydować, aż w końcu wybrałem całe szczęście że typy są wysyłane na komórkę, więc myślę że nie było problemu z postawieniem.

Środa 23.05.2012
Midtjylland DNB + Celta Vigo
ako 1,83
bukmacher : bet365
Stawka 5j
Rezultat 0-2, 4-1

Na expekcie trafił się niewiele lepszy kurs 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz